پاییزان

سال من پنج فصل دارد
شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۵ ق.ظ

زندگی



زندگی مثل یک استکان چــــــای است!


به ندرت پیش می آید که


هم رنگش درست باشد..


هم طعمش و هم داغیش


امـــــا هیچ لذتی با آن برابر نیست…




نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

پاییزان

سال من پنج فصل دارد

زندگی

شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۵ ق.ظ


زندگی مثل یک استکان چــــــای است!


به ندرت پیش می آید که


هم رنگش درست باشد..


هم طعمش و هم داغیش


امـــــا هیچ لذتی با آن برابر نیست…


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۶

نظرات  (۴)

۱۷ آذر ۹۲ ، ۱۵:۳۱ معین السپهر
دانش آموز که هستید؟
میدونید که فضای سپهربلاگ دانش آموزی و سپهری هستش
پاسخ:
بله چطور؟ مگه من کاری کردم
۱۶ آذر ۹۲ ، ۲۰:۰۵ معین السپهر
سلام
آقا فرید خوبید؟شما سپهری هستید دیگه؟
پاسخ:
سلام ممنون عزیز نه سپهری نیستم 
۱۶ آذر ۹۲ ، ۱۸:۰۰ مصطفی عظیمی
سلام.
وب جالبی دارین...

موفق باشی!
پاسخ:
ممنون لطف داری
مرسی که سرزدی
اینچایی خیلی باحال بود اما من هر موقع خردم جوش جوش بوده
پاسخ:
مواظب باش پس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی