پاییزان

سال من پنج فصل دارد
سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۵۴ ب.ظ

روز معلم

دیروز میگفتم : مشقهایم را خط نزن ... گوشم را مکش مهررا در دلم جاری بکن ... جریمه مکن هر چه تکلیف میخواهی بگیر ... امتحان سخت مگیراما کنون .. گوشم را بکش .. جریمه بکن .. امتحان سخت بگیر

 مرا یک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان  . . .








نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

پاییزان

سال من پنج فصل دارد

روز معلم

سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۵۴ ب.ظ

دیروز میگفتم : مشقهایم را خط نزن ... گوشم را مکش مهررا در دلم جاری بکن ... جریمه مکن هر چه تکلیف میخواهی بگیر ... امتحان سخت مگیراما کنون .. گوشم را بکش .. جریمه بکن .. امتحان سخت بگیر

 مرا یک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان  . . .






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۹

نظرات  (۱)

۰۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۵۹ داریوش عزیزی
مطمئنن بخش دوم متنتو درک نکردم چون خودم دانش اموزم
به ما هم سر بزنی خیلی خوش حال میشیم:
http://emonokte.blog.ir/
موفق باشی
التماس دعا
پاسخ:
چشم حتما لطف کردی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی